Damlandslaget 2013

Damlandslaget laddar inför två landskamper mot grannationen Danmark den 17 (i Köpenhamn) samt den 18 maj i Halmstad. Uppladdningen sker i Polen där vi matchar mot ett flertal polska lag. Vi hade även med oss Danmark under resans första dagar. Glöm inte att komma och heja på oss i Halmstad i helgen!

Tjena alla läsare !

Publicerad 2012-08-31 14:20:04 i

Idag är de jag (Norrland) som har fått i uppgift att blogga, Jag är absolut inte bra på texta, men jag ska göra så gott jag kan ! Dagens Morgonträning bestod av servemottagning
Och defense, alla gjorde ett superduper jobb verkligen, trots de otacksamma golvet som ger både våra kroppar OCH skor nya nyanser. (men de hör till en annan historia)
Efter träningen har några av oss fått en välförtjänt massage och lunch som bestod av kött och paprika inlindad i en pannkaka (?) gott var de iallfall, och viktigast av allt är vi mätta. nu tar vi en siesta och laddar inför kvällens match. Som också är inledande match på helgens turnering!

Glömde jag säga att vi tog ett dopp i kallbadet igår ?
De gjorde vi iallafall, och avslutade med jaccuzzi och bastu ! Gryyyymt skönt :)

De var allt från mig
Ching chong !

( Jag vill hälsa till mammaMarita och pappaKrister uppe i Skellefteå/Norsjö )
/ Freja #12

Kommentarer

Postat av: Monika. J

Publicerad 2012-08-31 14:33:44

Så skönt ni har det!!!!! Härligt o bli ompysslade efter allt "arbete" ni gör. / Lycka till.
Många extrakramar till "Tiinis" från mamma o pappa.

Postat av: Frida

Publicerad 2012-09-01 12:05:11

Bra bloggat, Norrland! Vi hejjar på dig/er allt vi kan!

Postat av: mammaMarita

Publicerad 2012-09-01 22:53:41

Kram på dej gullfrulla och helt perfekt bloggat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela