Damlandslaget 2013

Damlandslaget laddar inför två landskamper mot grannationen Danmark den 17 (i Köpenhamn) samt den 18 maj i Halmstad. Uppladdningen sker i Polen där vi matchar mot ett flertal polska lag. Vi hade även med oss Danmark under resans första dagar. Glöm inte att komma och heja på oss i Halmstad i helgen!

Sammanfattning från tidigare landslagsdagar!

Publicerad 2011-08-14 04:39:59 i Allmänt,

Vi ar pa plats i Kina - antligen!!!
Resan gick jattebra och vi har nu installerat oss i byn som ar hyffsat mycket haftigare an serbien.. nu ska jag saklart saga att vi bara spenderat nagra timmar har men jag tror nog jag kommer saga samma sak nar veckan ar over =)
Har inte fixat internet t rummet annu men det ska losas under morgondagen sa da blir d langre inlagg med bilder\ hoppas jag!!

Shenzhen
Source:www.sz2011.org | Editor:Lu Jingwen
SISTA INLÄGGAET PÅ SVENSK MARK
Kan ju eventuellt bli så och därför passar jag på att lägga ut lite "bra att ha länkar" om man vill följa vårt äventyr även på annat håll:
Nu är det bara 2 timmar innan vi åker och innan dess ska det sista packas, disken skall fixas, middagens skall ätas och vi ska även ha ett möte, men sen bär det av på riktigt.. heeeeelt galet att vi snart är där!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela